[333-314] [313-294] [293-274] [273-254] [253-234] [233-214] [213-194] [193-174] [173-154] [153-134] [133-114] [113-94] [93-74] [73-54] [53-34] [33-14] [13-1] [Archívum]
a 11ezredik látogató is megvolt!!!:D csak gondoltam jelentem ezt a jelentős hírértékű információt..... Evelin |
Bocs Betti, de olyan könnyű összekeverni titeket...
Akkor te kezd el a szerepbe merülést. Hogy hogyan? Internet, Google.
Zoto meg kezdjen el kísérletezni, csak vigyázzon,hgy nehogy úgy járjon, mint az egyszeri kémia professzor: foltként végezte a plafonon. |
Kedves Tanár Úr!
A biológia tánár én vagyok Zoto kémia tanár!
Csak ennyit akartam! Üdv. Bettina |
A 10 csapásos lányok szerezzenek be valami fehér,bézs,stb árnyalatú rövid nadrágot,shortot, amiben lehet mozogni!!!Semmiképpen ne feketét... Evelin |
Jövő héten megpróbáljuk. Nórinak üzenem, hogy kezdje el a Queen dalt tanulni(We will rock you...), Csengének azt, hogy nézegessen replikákakt(másolatokat ) híres festőktől, és szerezzen is be néhányat, Zotó mint leendő biosz tanár merüljön el kicsit a szexologiában ( ez komoly!!!), persze angolul. Vigyázat, nem mocskos szöveget akarok, hanem olyant, ami egy normál biológiai órán is elhanzik/elhangozhat!
A darabtól függetlenül: komolyan kérem, hogy a kék könyvben található összes instrukciót ott akarom látni magyarul is!! Egyre közelebb van a az év vége, használjuk ki, mert a vizsgáig még rengeteg tennivaló van! Ebbe beletartozik az is, hogy a tesztírás X perce ne azzal menjen el, hogy a feladatot kell/ene/ magyarázni. Ez egyszerűen méltatlan hozzátok és a saját érdekeitek ellen való. Tessék már érni, érettebbé válni! A siker vagy a bukta elsősorban rajtatok áll! Igaz, én mindig egy kicsit belehalok, amikor hiábavalónak látom a rengeteg erőfeszítést. Bizonyítsátok be, hogy rosszul gondolom. Rajtatok is áll, hogy jövőre együtt dolgozhatunk-e vagy sem...
PGy
|
TANÁR ÚR!(Puszta tanár úr) Azt a szöveget,amit felveszünk a Szatival való "szakításomról",azt mikor ejtjük meg?? S.m. |
A gépelési hibákért elnézést!
PGy |
Kedves leendő Vizsgabizottság! Már most el kell kezdeni a felismertetni kívánt-trendi, azaz mai-számokat, amiket majd Ms Tróitsky as a music teacher próbál felismerni. Előzetesként: ő+ majd egy dalt fog veletek megtanultatni: A Queentől a 'We'll rock you... Szerintem ez lesz az a pont, ahol a közönség elkezdi szétszedni a házat...Pedig még Mr Keating /Pogány Gábor/ még színre sem lépett.
A dalokat vagy lemezen kellene lenniük (lehet akár MP 3-as formátum/, vagy egy sima MP3/4-es lejátszón, amire rápakolunk egy hangszórót, hogy mindenki jól hallja...
Hajrá! |
jah jó, mondják hogyn iwiwre ki van írva. de inkább ide mert ott nem mindenki látja:D |
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!! És megfogadom a tanácsokat!!! matyi |
PGy Tanárúr, nem úgy volt hogy pénteken írunk témazárót, mert valami lesz szerdán és nem lesz ott több ember??? vagy valami ehhez hasonló? csak hogy tisztázzuk. |
Ha Matyi jobban figyelne, nem lenne megijedve a második szintű feltételes módtól. If Matyi paid more attention in the English lessons, he wouldn'be so frightened of the second conditional.
Ha Matyinak lenne ideje, többet tanulna angolt. If Matyi had more time, he would learn more English.
Ha Matyi akarná, meg tudná tanulni a feltételes módot. Is. If Matyi wanted it, he could learn how to use second conditional. Too.
Ha a csoport segítené egymást, ilyen probléma fel sem merülne...If the group-members helped each other, there wouldn't be problems like that. (Matyi has...)
PGy
Tessék elővenni Good Grammar-és mégegyszer átnézni.
Hajrá, mindenki húzzon bele. A szülőknek szánt levelek már készülnek... |
Jajjjj ne!!! És milyen határozók?? Na most pánikba estem 1 kicsit. |
Bocsánat tanár úr, de fogalmam sincs mi az a másodfoku feltételes mondat. matyi
|
Bocsánat tanár úr, de fogalmam sincs mi az a másodfoku feltételes mondat. matyi
|
A szerdai angolvizsga feladattípusai:
1: will vagy going to
2: egyes szintű feltételes mondatok elkövetése megadott igék segítségével
3: present perfect-es behelyettesítés, megint csak megadott igék segítségével
4: megadott híres/hírhedt embereket kell összehasonlítani közép és felsőfokú mondatokkal
5: második szintű feltételes mondatokat kell írni, egy mondatláncot pontosabban, ahol mindig az előző mondatból kiindulva kell az újabbat megalkotni.
6: egy táblázatban kell a különböző szavak főnévi, igei, melléknévi, határozó vagy ellentétét megadni.
7: A különböző olvasmányokból kimazsolázott félmondatokat kell egymáshoz édesgetni.
Jó munkát, nedvesedést( a locsolásra gondoltam), szerencsés tesztírást kívánok!
PGy |
Ezúton szeretném megköszönni a 12.D nek amit a csütörtöki napon kaptoam tőlük!És szerintem most az egész osztályom nevében beszélek! Gyönyörűséges volt..és én személy szerint egy csomó versben vagy dalban megtaláltam önmagam vagy az életemből egy darabot ..de ez biztos a véletlen játéka..de nem lett volna olyan hatásos ha nem úgy mondják el azok az emberek! Gratulálok és mégegyszer szeretném megköszönni nektek! Mayer Fanni |
Egy jelentéktelen RABSZOLGA!
ÉRTETTÜK KTÚ!ÚGYLESZ!! (dehhhhhogy)
Mindenkinek Húsvéti ünnepeket:DXD!!
és jó pihenést!
ZoTo |
Pihenjetek a szünetben. KTÚ |
[333-314] [313-294] [293-274] [273-254] [253-234] [233-214] [213-194] [193-174] [173-154] [153-134] [133-114] [113-94] [93-74] [73-54] [53-34] [33-14] [13-1] [Archívum]
|